Overslaan en naar de inhoud gaan

Ontdek je klantenzone

Ordinateur avec une fenetre ouverte sur l'espace client de Lampiris

Let op: om je aan te melden moet je wel al je eerste factuur ontvangen hebben! Je zult immers je klant- en factuurnummer moeten ingeven. Die gegevens vind je in de rechterbovenhoek van je factuur. 

 

Je klantenzone

We weten allemaal dat een beeld meer zegt dan duizend woorden. Daarom tonen we je hier hoe je klantenzone eruitziet: 

 Wat kun je allemaal doen in je klantenzone?

Je klantenzone is een onmisbare tool en maakt je het leven makkelijk.

Je kunt er:

  • je groenestroomcertificaten verkopen;
  • het bedrag van je voorschotfacturen wijzigen;
  • je gegevens en bankgegevens wijzigen;
  • een duplicaat van een factuur opvragen;
  • je betaalmethode wijzigen; 
  • ...

Nieuwe functie

Bijna een op de twee Belgen vergeet zijn meterstanden door te geven aan de netbeheerder. Hierdoor moet je netbeheerder een schatting maken van je verbruik, en wij hebben die informatie dan weer nodig voor je afrekening. Als je gegevens niet correct zijn, loop je dus het risico dat je factuur hoger ligt dan je verbruik.  Om dergelijke onaangename verrassingen te voorkomen hebben we een functie toegevoegd om je reële verbruik door te geven aan Lampiris. 

Hoe meld je je aan?

Als je je voor het eerst aanmeldt, moet je een account aanmaken. Zorg dat je een factuur bij de hand hebt. Je hebt immers je klantnummer en een factuurnummer nodig. Tenzij je die nummers uit het hoofd kent, neem je er dus maar beter een factuur bij.

Stoot je toch op een probleempje in je klantenzone? Dan kun je de chat openen: onze medewerkers helpen je met plezier.

Maak je account aan om je klantenzone te gebruiken en te leren kennen. 

Heb je al een account?

Meld je aan

Geef je mening

Blijf op de hoogte!

Ontvang onze promoties, wedstrijden of persoonlijk advies

 
Je bent ingeschreven op onze nieuwsbrief Er is een fout opgetreden, gelieve opnieuw te proberen