Je klantenzone MyLampiris in een nieuw jasje
Heel wat van jullie gebruiken maandelijks de klantenzone van Lampiris. We hebben de klantenzone verbeterd en enkele nieuwe functies toegevoegd. Daar blijft het echter niet bij !
Wat te onthouden
- We hebben je MyLampiris-klantenzone verbeterd
- Enkele nieuwe functies: overzicht van je facturen, online betaling, ...
- Binnenkort kun je je meterstanden via het platform doorgeven

Heb je nog geen account? Dan is het nu het uitgelezen moment. Naast de nieuwe functies hebben we ook de manier van aanmelden aangepast zodat je de klantenzone nog eenvoudiger en veilig kunt gebruiken.
De nieuwe klantenzone is het resultaat van maandenlange ontwikkeling en tests waar een aantal van jullie hun steentje aan hebben bijgedragen. We vonden het bijzonder nuttig om je mening te horen en te weten wat je van onze nieuwe klantenzone verwacht.
Nieuwe functies in de klantenzone.
Op basis van de vele reacties hebben we de eerste pagina van onze klantenzone aangepast. In een oogopslag krijg je een overzicht van je vijf laatste facturen met het bedrag, het soort factuur en de status van de betaling.

Wat is er veranderd ?
1. Online betaling via de klantenzone
We hebben een grote verandering aangebracht voor de betaling van je facturen in de klantenzone. Als je je facturen per overschrijving betaalt, kun je je betaling nu uitvoeren via een QR-code in de klantenzone.
2. Opvolging van je inschrijvingsdossier
Nieuwe klanten kunnen in hun klantenzone de verschillende stappen van hun inschrijving volgen. Zodra je ingeschreven bent bij Lampiris kun je je account aanmaken en de volgende stappen zien voordat je onze 100% groene elektriciteit en/of aardgas krijgt.

3. Een meer 'mobile friendly' klantenzone
Bijna 50% van jullie meldt zich via de smartphone aan op de klantenzone. We hebben het design van onze klantenzone aangepast zodat je er eenvoudiger en beter mee aan de slag kunt op je mobiele telefoon.
Navigeren in de nieuwe klantenzone
Het navigatiemenu is vereenvoudigd. Je vindt er de volgende tabbladen
- In het tabblad 'Facturen' vind je alles wat met je facturen te maken heeft: al je facturen, het bedrag en de wijziging van je voorschot en je betalingsvoorkeuren. Wil je bijvoorbeeld een domiciliëring activeren, dan kun je klikken op 'Facturen', vervolgens op 'Mijn betalingsvoorkeuren' en 'Mijn domiciliëring activeren'.
- In het tabblad 'Contracten' vind je informatie over de producten en/of de diensten waar je je voor ingeschreven hebt.
- In het tabblad 'Groenestroomcertificaten', als je nog steeds groenestroomcertificaten geniet, kun je de certificaten weer aan ons verkopen voor € 67 in Wallonië en € 93,5 in Brussel.
Klik rechts bovenaan op je voornaam en op het tabblad 'Mijn voorkeuren' om al je persoonlijke gegevens terug te vinden. Als je je e-mailadres of telefoonnummer wilt wijzigen, kun je dat hier doen.
Een overzicht van je verbruik binnenkort in je klantenzone
Velen van jullie vonden het erg handig om een overzicht van hun verbruik in de klantenzone te hebben. We beseffen dat dit erg belangrijk is en we werken er momenteel aan. In de volgende maanden kun je je meterstanden dus doorgeven via my.lampiris.be en je energieverbruik jaar na jaar volgen.
Ondertussen kun je je alvast aanmelden (of een account aanmaken) om de nieuwe functies te bekijken en je weg te zoeken in onze nieuwe klantenzone.
Ben je al op onze nieuwe klantenzone gaan kijken ? Vertel ons wat je ervan vindt !