Overslaan en naar de inhoud gaan

5-sterren service dankzij onze sterren van de klantendienst

Jij bent belangrijk voor ons. Daarom doen wij elke dag ons uiterste best om jou een kwaliteitsvolle service aan te bieden. Dat de VREG onze dienstverlening nu ook beloont met de maximumscore van 5 sterren, is voor ons de kers op de taart.

Link symbol Kopieer link
Gekopieerd
5 sterren klantenservice

Een 5-sterren dienstverlening voor jou

Om de 3 maanden onderzoekt de Vlaamse Regulator van de Elektriciteits- en Gasmarkt (VREG) hoe energieleveranciers scoren op vlak van dienstverlening. Dat doen ze aan de hand van een klachtenindicator die in kaart brengt hoeveel klachten de Federale Ombudsdienst of de VREG zelf ontvangt per 5.000 klanten. TotalEnergies heeft minder dan 3 klachten per 5000 klanten, dus we krijgen 5 sterren, de hoogste categorie! Via de Servicecheck kan je de dienstverlening van verschillende energieleveranciers met elkaar vergelijken.

Jouw mening telt. Altijd! 

Maar wist je dat we die hoge score vooral aan jou te danken hebben? Omdat jouw mening telt, meten we constant jouw klanttevredenheid. Na elk contact dat je met ons hebt, of het nu per telefoon, chat of mail is, vragen we om jouw feedback. Die oprechte suggesties en opmerkingen geven ons de kans om onze diensten en producten te optimaliseren zodat ze nog beter aan jouw behoeften voldoen.  

Zo bedroeg jullie gemiddelde tevredenheid vorig jaar 82% en zitten we dit jaar al op 83%. We doen er alles aan zodat dit cijfer in stijgende lijn blijft gaan. Jullie reacties liegen er dan ook niet om:

Snelle duidelijke service en meedenken met de klant. Ook eerlijk voorstel gekregen ter verbetering zonder dat ik er had naar gevraagd.

Robrecht, januari 2021

Chaque fois que j'ai rencontré un soucis (ce fut rare) il a été résolu simplement et rapidement. Je trouve votre communication pertinente, constructive et pas intrusive. Je remercie toutes vos équipes.

Didier, mei 2020

De echte sterren van TotalEnergies

Maar de échte sterren van TotalEnergies, dat zijn de collega’s van onze klantendienst. Zij staan steeds paraat om je te helpen wanneer je belt, chat of een mailtje stuurt. Ze doen er alles aan om ervoor te zorgen dat jij tevreden bent, een antwoord krijgt op je vragen of jouw probleem zo snel mogelijk opgelost geraakt. En dat doen ze met hart en ziel!

Ik ben een echte wereldverbeteraar en zou iedereen Lampiris aanraden omdat onze service Top is. Ik ben blij om er deel van uit te maken en dit elke dag mogen te doen.

Dimitri – 4 maanden bij Lampiris

Ik zal er steeds alles doen om oplossingen te vinden binnen de mogelijkheden. Ooit had ik een klant die zei dat als er een werknemer van de maand gekozen kon worden door klanten hij mij bovenaan de lijst zou zetten. Dat maakt je dag super goed.

Suzy – 1,5 jaar bij Lampiris

Ik hou van de uitdagende mogelijkheid om met een grote verscheidenheid van klanten te mogen omgaan. Zelf voel ik me gerust dankzij de steun en professionaliteit van de coaches. Zo kan ik ook rust aan de klanten garanderen.

Paula – 3 jaar bij Lampiris

Ook de CWAPE benadrukt de kwaliteit van onze klantendienst

En dat wij met échte sterren werken, merkte ook de Waalse energieregulator CWAPE. In hun recent gepubliceerde studie (cijfers van 2020) evalueert CWAPE energieleveranciers in Wallonië. Ontdek in dit artikel onze uitstekende scores op telefonische bereikbaarheid, terugbetalingstermijnen, facturatieperiodes en andere dienstverleningscriteria.

Overtuig een vriend om ook te genieten van onze 5-sterrendienstverlening!

Nodig nu een vriend uit